Kommende begivenheder image

Lørdag den 25. maj – Lørdags frokost i klubhuset kl. 12:00

Dette er ikke den store forkromede frokost, blot et initiativ til lidt fælles social sammenkomst, over et par stykker rugbrød med lidt sild og hvad vi ellers finder på. Vi har sat et maksimum på 20 deltagere, så hvis du har lyst, skal du nok ikke vente for længe med at tilmelde dig. Prisen er
100,- kr. og der kan købes øl/vand og snaps til 10 kr. pr. genstand. Tilmelding senest 8. Maj til:
Ole Ganderup 2028 5226 eller mail oleganderup@privat.dk

Mandag 20. Maj 2. Pinsedag - Gørlev Sportsfiskerforenings åbne hornfiskekonkurrence(A)

Der må fiskes fra kl. 0:00. Indvejning ved Gørlevs klubhus på sportspladsen mellem kl. 14:30 og 15:00. Billetter kan købes i de lokale forretninger.

Fredag 31. Maj - Sidste frist.

Sidste frist for indbetaling af deltagergebyr for turen til “Det gule rev” 2024.

Lørdag den 1. juni – Venskabsdyst på Tissø – Gedde – aborre og sandart (AP)

(Reservedag ved aflysning, lørdag den 15. juni.)
Venskabsdyst mellem Gørlev og Høng, før afgang starter vi med morgenmad ved bådene. Turlederen indkøber morgenmad. Der må fiskes fra 07,30 – 14,00. Indvejning ved roklubben mellem 14,00 – 14,30. Hver forening kan indveje 10 fisk af hver art, gedderne skal veje minimum 2,5 kg. Gedde giver 6 point, sandart 8 point og aborre 30 point, alle pr påbegyndt 100 gr.
Der fiskes om venskabspokalen og den vindende forening, sørger for gravering, indskud: junior 25 kr. og senior 100 kr.
Turleder: Ole Ganderup

Lørdag - Søndag Den 8-9. Juni. Junior og senior ferskvands konkurrence(AP)

Der gives point for alle 3 arter, men det er gedden som giver artspoint. Der må fiskes i perioden fra kl. 05:00-12:00 eller fra 12:00-19:00.
indvejning i klubhuset eller ved søbredden Kl. 12:30 og 19:30. Man må kun fiske i en periode. Ved tilmeldingen skal turlederen vide hvilken perioden, du vælger at fiske i. For konkurrencen gælder frit fiskested, men vil du fiske i HSF’s fiskevande, skal du indløse dagskort og skrive dig i bøgerne som vanligt.
Hvis du vil fiske på Tissø skal dette oplyses ved tilmeldingen, af hensyn til bådbestillingen.
pris inkl. Præmier: senior 75kr, junior 25kr. Turlederen fordeler bådene. Tilmeldingen senest d. 7/6.
turleder: Ole Ganderup tlf: 20285226

Onsdag den 5. Juni - turmøde kl. 19:00

De sidste informationer til havturen på det Gule Rev i uge 32.
Sidste frist for tilmelding er den 31. maj 2024.

Fredag den 5. til søndag den 7. Juli - Gørlev heste og kræmmermarked.

Som du nok har gættet, er dette ikke en fiskekonkurrence, men hvis du/i kan afsætte nogle timer til at hjælpe foreningen, en af dagene med praktisk arbejde. Arbejde består i at modtage penge for parkering, anvise en parkeringsplads, tømme skraldespande og lignende.

Søndag den 4. august til onsdag den 7. august - 2 dags tur til Det Gule Rev.(K)

Afgang fra klubhuset søndag kl. 12:00 - hjemkomst onsdag kl.? Pris 3500kr - som dækker båd, overnatning, kørsel, morgen-middagsmad, fryser og præmier. Husk sengetøj eller sovepose.
Der præmier til de 2 største(Max en præmie pr. Deltager)
Betaling SU 31. maj til kontonummer reg 0537 konto 0001003127
Turleder Ole Ganderup. Tlf. 20285226

Søndag den 11. august makreltur med Arresø fra Helsingør(KAP)

Afgang fra klubben kl. 5:00(i egne biler), hjemkomst igen ca. kl. 16:00(sejltid fra kl. 8 -14)
Det anbefales at medefiske med sild og smelt. Der fiskes fra opankret båd, med chummaskine som laver et duftspor til makrellerne. Pris 500kr pr. person som dækker præmier til de største makreller(kun en pr. person) HSF har 6 pladser og Gørlev Sportsfiskerforening har 4 pladser.
Turleder Ole Ganderup. Tlf. 20285226